“Turismo asiático, Turismo de calidad”
23 y 24 de noviembre de 2015. Recinte Modernista de Sant PauRamón Mª Moreno, director general, Casa Àsia
Pablo Sánchez, director, Relacions Internacionals i Cooperació, Ajuntament de Barcelona
Felip Puig, conseller d’Empresa i Ocupació, Generalitat de Catalunya
Temes a debat
Situació actual del turisme asiàtic com a mercat emissor
Principals mercats i destinacions europees del mercat asiàtic
Situació actual del turisme asiàtic a Espanya
El casos de Barcelona i Catalunya
A càrrec de:
Xu Jing, director regional per Àsia Pacífic, Organització Mundial del Turisme
Eduardo Santander, director executiu, European Travel Commission
Marta Blanco, directora General, Turespaña
Moderada per: Jordi William Carnes, director general, Turisme de Barcelona
Temes a debat
L'actual onada de turistes xinesos a Europa
Programes d’èxit i millors pràctiques per atreure el turisme xinès
Perspectiva dels operadors xinesos líders
Com la Xina transformarà la indústria del turisme mundial
A càrrec de:
Roger Qiu, director d’internacional, Destination Marketing, CTRIP, Xina
Kevin Latham, professor, School of Oriental and African Studies, Regne Unit
Antonio Li, director, Centre Promoció Turística a la Xina, Agència Catalana de Turisme
Virginia Sun, director, Group Retail Services, Value Retail Management
Moderada per: Amadeo Jensana, director economia i empresa, Casa Àsia
Temes a debat
Nous mercats asiàtics: Corea del Sud, l’Índia i els països ASEAN
Nous perfils de turista asiàtic
Principals formes d’accés a les nostres destinacions turístiques
El poder adquisitiu del turisme asiàtic: despesa mitjana, interessos i costums
A càrrec de:
Hyunjin Moon, directora comercial Espanya, Compassfree, Korea
Zelam Chaubal, directora, Kesari Tours, Índia
David Miró, director, Regió Àsia-Pacífic, Agència Catalana de Turisme
Amran Hamzah, director, Centre for Innovative Planning, Malaysia
Moderada per: Xavier Espasa, director, Agència Catalana de Turisme
Temes a debat
Turisme cultural
Turisme de compres
Turisme mèdic
A càrrec de:
Luis José Llorca, Country Manager, Global Blue España
Wolfgang Arlt, director, China Outbound Tourism Research Institute, Alemanya
Suresh Ponnudurai, CEO, Malaysia Healthcare
Ángel Díaz, president, ALS Advanced Leisure Services
Moderada per: Josep Tardà, director de comunicació, Recinte Modernista, Fundació Privada de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Temes a debat
L’ecosistema digital al mercat turístic asiàtic
Els dispositius mòbils: un nou impuls per al turisme asiàtic
L’efecte dels “storytellers” en relació al sector turístic
El “feedback”: la importància de compartir experiències i opinions a la xarxa
A càrrec de: Kei Shibata, fundador i president, Venture Republic Global, Japó
Ranvir Nayar, director general, Media India Group
Alex Wang, soci fundador i COO, Zanadu, Xina
Moderada per: Antonio López de Ávila, president, SEGITTUR
A càrrec de:
Kevin Latham, professor, Escola d’Estudis Orientals i d’Àfrica (SOAS), Regne Unit
Ricardo López, director d’atenció al client, La Roca Village
A càrrec de:
Sandra Pérez, assessora de Seguretat, Turisme i Cultura, Consolat General del Japó a Barcelona
Per cortesia d'Oriental Market
A càrrec de:
Roger Nierga, CEO, Fengling
Per cortesia d'Oriental Market
Discurs de cloenda
A càrrec de: José Manuel Soria, ministre d’Indústria, Energia i Turisme. Govern d’Espanya
Totes les sessions compten amb traducció i interpretació simultània al castellà, català i anglès.
*Els tallers seran en castellà o anglès.